Jag borde ha en massa ungar som spelar Nintendo.

Helgen har varit skoj! I fredags var vi på karaoke i Salem, och det var faktist roligare än när vi brukar vara på bocken. Nackdelen var bara att man hann sjunga så jävla få låtar..

Helgens;
Vi står i toalettkön på krogen. En full 40+ kvinna kommer fram och tjatar om hur jävla kissnödig hon är. Om och om igen säger hon samma saker. Vi håller bara med; nickar och ser glada ut. Sen börjar hon prata om barn som spelar nintendo, och så vänder hon sig till mig;
"Ja, men det borde du känna igen dig i, du har säkert också massa barn som spelar Nintendo."

WTF!? Hur ska jag tolka det? ;o


Sen när jag var på toan, hade hon tydligen stått och pratat med Niclas;
"Vafan, du har ju halva inne! ;-)"
"Ja, men annars hade det ju varit lite konsitgt, eftersom att det är min flickvän..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback