Here I go.

Yo!

Jag tänkte slänga in ett litet inlägg ;-) Det började med att jag låg här i sängen och funderade på vad jag skulle göra. Och då kom jag att tänka på lilla bloggen, sörru. Och så fick jag lite ångestkänslor över att det var så länge sen jag skrev... Då är det lika bra att jag skriver lite, så att ångestkänslan slipper växa. :-) Det känns bara onödigt att ge mig själv fler orsaker till att må dåligt, när jag redan känner mig lite nere.

Eller, nere och nere. Jag är fortfarande sjuk. Det sitter i liksom, och vill inte försvinna. Hade värsta migränen idag, men jag tvingade iväg mig till skolan ändå och gjorde ett fysikprov. Det gick åt helvete. Men jag orkar faktiskt, otroligt nog, inte bry mig om det.

Trötthet förföljer mig. Jag sover extremt dåligt, och har gjort det rätt länge nu... Det är inte kul alls. Skulle bara vilja krypa in någonstans där det är mörkt och mysigt, och bara sova. Som t.ex. i Niclas famn? Håll i hatten, vad skönt det skulle vara!

Jaa, vad har hänt den senaste tiden då?

Lovet gick för fort... Som man brukar tycka. :-b Men halloween blev rätt lyckat. Jag ansiktsmålade Pajen (tiger) och Niclas (gorilla), och de hade heldräkter! xD Det var nog det roligaste... Och Pajen vann första pris, så jag tar åt mig lite ära där. ;-) Bilder kommer när jag själv får dem!

Veckan efter det var jag som sjukast, har jag för mig. Då sov jag mest. Och oroade mig för skolan osv, för de känslorna blir ju inte precis bättre av att man är sjuk och missar saker. Sen på helgerna har det inte hänt så mycket. Vi har varit på karaoken i brist på annat att göra på lördagarna. Men i fredags var vi faktiskt på bio och såg Death Race, vilket var riktigt mysigt! :-) Det var ju så länge sen... Ja, filmen var väl inte precis mysig, men den var bra. Helt okey!

Nu på lördag ska vi till min faster och hennes man. De har båda fyllt 40, så vi ska festa lite. Party party, som morfar brukar säga! xD Hahahaha!

Nej, nu ska jag kolla på lite naruto! Har kommit väldigt långt nu... Ligger på episod 67 i Naruto Shippuden. Det kommer ut ett avsnitt nästan varje fredag, och än så länge finns det upp till 85 avsnitt ute... Så jag är snart ikapp! :-O Då måste man ju sitta och vänta på nya avsnitt hela tiden. En nackdel... Men också en fördel, för då blir det mer tid till att plugga. :-b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback