My pee smells funny!

Har precis svalt den första leverskyddande vitamintabletten.
Känner mig lite konstig i kroppen idag. Men kan inte sätta fingret på det riktigt. Har huvudvärk och ont i magen - hade det igårkväll också plus att jag var yr. Well, mitt immunförsvar is going down! Jag måste vaccinera mig mot svininfluensen så fort som möjligt! Herregud... Från och med nu mina vänner kan jag nog inte träffas om någon är sjuk eller väldigt förkyld, eftersom jag inte kommer att ha något immunförsvar allls som skyddar mig! Geez, undrar om jag ska börja använda gasmask när jag åker kommunalt? Haha, skulle vara perfekt med en bil nu.

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Min mamma går genom strålbehandling just nu och har också förlorat sitt immunförsvar, så jag gör allt för att inte bli sjuk, för då kommer jag inte få träffa henne i jul, vilket är skit eftersom jag inte träffat henne sen i somras.

Postat av: Nat.

Oj :/ Ja då förstår jag verkligen att du inte vill bli sjuk! Hoppas att du lyckas hålla dig frisk :)

2009-12-06 @ 06:19:00
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback