Den där väggen närmar sig väldigt fort.

Idag var jag till skolan för första gången på 1½ vecka... Och jag är fortfarande inte frisk. Men om jag missar mer i skolan så kommer jag att gå under... Det kommer inte att funka alls då. Fyfaan, jag ligger aslångt efter. Nästa vecka är det prov i Kemi, och jag fattar nästan ingenting när han står och går igenom sakerna. Jag vet inte hur jag ska prioritera riktigt heller. Nästa vecka måste jag lämna in min rapport i idrott och hälsa B, så jag antar att Kemin får vänta lite... Usch.

Skola skola skola. Snacka om att jag har tappat greppet. I ettan gick allt skitbra, i tvåan började jag slacka lite.. I trean gick allt åt skogen pga det som hände då, och jag har fortfarande inte kommit tillbaka. Min hjärna är fucked up. På riktigt. Något är fel, som inte var fel förut. It scares the hell out of me. Kommer jag aldrig bli normal igen? Som jag var förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback