Dag 1 - Sportlov.

Första dagen på sportlovet då. Inte för att jag kan slappna av så mycket - jag har en hel hög med saker som måste göras. Men imorse var faktiskt första gången på vääldigt länge, mer än ett år, som jag vaknade utan en klump i magen. Det måste vara för att jag har bockat av 2 saker i skolan på två dagar. Då känns det faktiskt tillåtet att slappna av lite idag. Visst? :)

Jag är hemma i Märsta nu i helgen, och Niclas är här med mig. Mamma, pappa och Zack är uppe i dalarna någonstans tills imorgon, så jag och älsk vaktar katten. ;) haha, inte för att han behöver vaktas så mycket, men med tanke på lodjuren här ute så är det nog inte en så bra idé om han är ute själv hela nätterna. Dessutom verkar han uppskatta oss väldigt mycket. Haha, han gillar nog lugnet här nu när Zack inte är hemma. :P Och det gör jag och Niclas med.. (A) Visst, jag älskar våran lilla Zack, men han är en jävligt bortskämd hund när det gäller uppmärksamhet. Puffen låg i soffan i vardagsrummet med mig och Niclas hela kvällen igår, och han brukar nästan aldrig ligga där inne pga Zack. Plus att han är vääldigt social och ska följa efter oss överallt. ^^

Det blir alltså en slapp-helg för mig och Niclas. Här ute på landet finns det ju inte så mycket att göra direkt. :P Vi har inte sjungit karaoke på en månad nu! Jag har börjat få abstinens... :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback