Datortomografi.

Igår gjorde jag datortomografin av mina bihålor, och tog fler blodprover. På tisdag har jag en telefontid med reumatologen - och sen får vi se vad som händer.  Jag får i alla fall veta om de har hittat det de vill än - men om inte så vet jag inte vad som händer. Eventuellt får jag nog göra ännu fler undersökningar! Jag vet inte vad jag ska tänka. Jag vet inte vad jag ska hoppas på. Jag vågar inte hoppas...

Efter undersökningarna gick jag och spenderade lite pengar också. Terapi. Det blev leggings, en klänning, smycken och lite annat skit. Men jag säger en sak; jag ska då aldrig köpa piercings till Niclas igen! I alla fall inte utan att han är med. Jag är sämst på det - lyckas ju alltid köpa de som typ går sönder på en gång eller liknande. Meeen, vi lyckades i alla fall fixa ihop det så att han fick en ny kula på tungpiercingen. Haha yeeey.

Nu snart ska jag och Pompe dra iväg och överraska Niclas i kiosken. Vi har ju ändå inget bättre för oss. Det som är lite jobbigt är att jag skulle vilja duscha - men det är kaos i deras badrum just nu. För det första så är badkaret precis utslängt och sen så finns det inget kallvatten heller... Aj aj aj. Men jag ska nog lyckas fixa till mig ändå.

Bajs bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback