Svenhippa, Harry Potter och manga.

  
  

Dagen har spenderats hos Johanna, där vi mest har tagit det lugnt. Under kvällen har jag försökt mig på att rita lite, kollat på ytoutube på "how to draw"-klipp. Här är några av mina slarviga övningar. Det blev inte direkt de bästa fotona (har inte bästa ljuset i rummet just nu, och mobilen har dåligt batteri).

I helgen var jag på Svenhippa och Mösexa, som man kan kalla det! Tjejerna kidnappade killen och killarna kidnappade tjejen. ;) Sen bytte vi. Det var riktigt skoj! En lyckad dag helt klart!

Sen i veckan var jag med Jessica lite, passade på när hon inte jobbar för en gångs skull. Vi var bland annat på bio och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen. ;) Den var helt ok faktiskt, trots att jag har läst alla böckerna. Detta är den enda av dessa filmer som jag inte blivit irriterad av hur de gjort den, trots att de har gjort sina egna små ändringar som vanligt. Värd att se! Men folk har nog god tid på sig, för vem vet hur många år det tar tills nästa film kommer ut?

Den senaste tiden har jag annars övningskört väldigt mycket, och får en massa beröm av körläraren. Han säger att jag kommer ha körkortet väldigt snart. Vilket är great!

Äsch, nu ska jag titta lite på film tror jag! Dra åt sidan vad jag är seg!

Kommentarer
Postat av: Kira

Jag läste någonstans att den kommer ut redan nästa år!! :o

Postat av: Nat

Jaså :o det var som tusan! Vi får väl se hur det blir ^^

2009-07-24 @ 13:05:28
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback