Better and worse.

Ja, allt kollapsade när jag fick det där telefonsamtalet.. Men jag mår lite bättre nu. Så jag klarar mig väl. Fast det är ansträngande. Jag ska försöka hålla humöret och min inställning uppe, men ibland är det så jäkla svårt. Jag har lärt mig att leva med mina symptom, lärt mig att dölja dem. Jag använder min mask som är glad och framåt.. Men ibland håller det bara inte - speciellt inte precis när det händer saker. Då krackelerar allt.

Nu mår jag bättre när det gäller det där, som sagt. Men min hälsa är ännu sämre. Vaknade igår och hade jätteont i kroppen och världens hosta och ont i lungorna. Idag har jag huvudvärk som attans dessutom. Inte kul alls.

Nu ska jag kanske ta en tupplur... Är enormt trött trots att jag hade sovmorgon i morse. Igår hade jag det jäkligt skoj i alla fall, med älskade Elin. <3 Det är underbart att vi börjat få upp kontakten igen!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback