Papercut och IMBA provresultat.

FYFAAAAAN VAD JAG HATAR BLOGGJÄVELN IBLAND!

Jag hade skrivit ett fett långt inlägg och sjääälvklart blir man utloggad när man uppdaterar. Kan man bli mer irriterad?!

Aja.... idag var ännu en skoldag och jag är helt slut. Men det var ändå helt ok - hade kunnat vara värre. Sen fick jag veta att jag har studiedag imorgon och nästa fredag! Det tackar man inte nej till.

Blev happyface när jag fick tillbaka mitt biologiprov också. Jag fick veta vilka sidor som gällde två dagar innan provet... och jag hade inte pluggat i stort sätt något... och jag lyckades få MVG-! Haha, det sjuka är att jag fick full poäng på MVG-frågan - en lång jävla fråga om hormonsystemet och hur det samverkar med en massa skit. Kommer inte ihåg riktigt just nu. Grejen är att jag egentligen inte hade någon aning om vad svaret var. Skrev bara det jag tyckte lät logiskt - kopplade samman ett par saker jag läst under dagen - och chansade på det. Skrev vad jag tyckte lät bra och kändes rätt, och tydligen hade jag förstått sammanhanget rätt bra. :P Ville bara skryta lite! ^^

Träffade min sam-lärare igen också... Han hade tydligen missuppfattat och trott att jag bara skulle gå förra terminen. Men nu sa han att han skulle läsa igenom mina arbeten. Blev dock lite paff ändå - han påstod att jag hade en till uppgift att göra... Men grejen är den att när jag snackade med honom efter sommarlovet så gav han mig ett häfte med de saker jag skulle göra - och han rev själv ut den uppgiften och sa att jag inte behövde göra den. Så... det är lite wierd. Han skulle kolla upp och maila mig på måndag - so I will just wait and see.

Sen lyckades jag självklart papercutta mig precis i tumvecket också!

På vägen hem till Ante och Dodde mötte jag upp Niclas i Sthlm. Han har nämligen jobbat idag. :) Stackarn höll sig vaken hela natten för att han inte tyckte det var värt att lägga sig kl.1 för att sedan åka kl.5... Så snart ska jag försöka dra med honom till sängen, för jag är i alla fall aptrött!

Yeees, that's my day. Imorgon ska jag kanske åka till syrsan med Maadde. <3 Vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback