The days.

Det gick okey på sjukhuset i onsdags.. Inget nytt - men de skulle göra mer tester, så får jag svar om en månad. Som alltid hade jag lite förhöjd sänka. Tydligen har jag fortfarande några värden som kan tyda på något reumatiskt (precis som vid provtagningen för 1½ år sedan), men läkaren verkade inte tycka att det var tillräckligt för att skicka en remiss till någon sådan avdelning. Aja, vad vet jag. Sköldkörteln hade de redan kollat - och det var inget fel på den i alla fall. De skulle kolla något med mina antikroppar eller vad fan han snackade om - men det verkade inte som att han trodde de var något på spåren. Så läget känns rätt oförändrat..

Efter läkarbesöket åkte jag till Niclas och det slutade med att vi lunchade med hans syster, för att sedan äta våfflor till middag och åka till Curres för att sjunga lite karaoke. Där blev vi inte långvariga alls - på grund av en jävla bitch-servitris. Niclas beställde två öl - en till mig och en till honom. Då ville hon se mitt leg, så Niclas hämtade mig. Hon var inte kvar där så vi stod och väntade jättelänge. Till slut visade jag för en annan servitris i stället och det var inga problem. Senare när jag och Malin skulle ut så gick hon lite före mig. Bitchen måste då ha blandat ihop oss två på något vänster, och frågade Malin efter leg. Innan hon fick syn på mig hann Malin svara att hon tyvärr inte hade med sig det. Grejen var att Malin inte éns drack något! Så... Tror du inte att bitch-jäveln går till vakten sen? Och Malin var tvungen att dra. Trots att hon har varit där fleeeera gånger och alla känner igen henne. Och en kille som försökte beställa öl, men inte fick för att han inte heller hade leg - fick stanna kvar! Plus att en tjej som alla visste var 17 fick vara kvar... 'SUX! Jääävla sjysst liksom.

Bajs på det. Jag sov oplanerat kvar hos Niclas den kvällen - och att det var mysigt! Första natten själva i ett rum på typ 3 veckor! Love it. 

På torsdagen var jag till skolan och skrev klart ett grupparbete i Kemin, så det känns skönt. Sen åkte jag och Niclas till Kista för att hämta mina saker som mamma tagit med till jobbet. Slutade med att vi drog ner till Niclas pappa i Mölnbo och sov kvar där.

Fredagen började med att jag blev halvt hundbiten, sedan åkte vi till Sydpoolen och badade. Hade studiedag så det var skönt som bara den! På kvällen var vi till Bocken en stund och lyssnade på Erik Grönwall, och sjöng en låt själv. Fick också veta att jag har fått mitt jäkla G i samhällskunskap! SÅ JAG ÄR HAPPYFACE! Jag har också fått veta att jag fått MVG i Idrott och Hälsa B! ;)

Det är bra bra bra.. Men mindre bra är att jag fick veta att jag ska redovisa muntliga nationella på måndag, trots att jag skulle göra i en mindre grupp... Så Kajsa har det struligt... Hon skulle ju ta ledigt så att hon kunde komma och lyssna o bedöma mig.. Men hur bra är det när hon får veta på fredageftermiddagen att jag ska redovisa på måndagen? Inte bra alls. Så hon har svarat att hon inte vet om hon kan... Jävla skit! Jag blir så less. Kan jag inte få in lite flyt i mitt liv när det gäller den här jäkla skolskiten?!

Hm... Sov hos Malin och Pajen i natt, och har stått i Barkabyi 5 jäkla timmar idag och delat ut Enirokataloger! Snacka om att mina fötter är dyngsura. Det är som ett jävla fotbad i mina skor. Snart ska det duschas. Och pluggas sönder. Jag är sååå nervös och förvirrad och orolig. Ångest.

Jaa, och jag måste bara nämna; hur många dumma människor finns det på tågen egentligen? HAHAHA! Jag har sett fler än någonsin på så här kort tid.. Först en jävla kärring som var asotrevlig. Jag satt och läste en bok, och är ju lite snuvig. Men inte särskilt mycket. Helt plötsligt typ skriker hon "Har du inget jävla papper att snyta dig med!". ALLA reagerade och tittade konstigt på henne. Några började skratta åt henne, fast de försökte dölja det såklart. "Nej, tyvärr så har jag inte det!" Muttrade jag tillbaka lika otrevligt som hon hade låtit, och spände ögonen i henne. Sen fortsatte jag bara läsa. Självklart tänkte jag på om jag hade låtit mycket och ofta, men jag kanske lät lite grann max en gång per minut. Så snacka om att vara överkänslig. Men jag tänkte att jag kan ju försöka göra ännu mer sällan och ännu tystare. Men det tog inte lång tid innan kärringen började muttra något om att "här kan man inte sitta med jävla snor.. blablabla". AHAHAHA, såååå töntig. Tanterna bredvid mig sa bara "Ja, flytta gärna på dig så att vi slipper känna din närhet jävla surkärring". KLOCKRENT! Sedan började alla snacka skit om henne. Hahahaha. Jag hade god lust att snyta mig i hennes halsduk!

En annan brud som var heelt skum i huvudet, stötte jag och Niclas på när vi satt på tåget från Kista. Det började med att hon satt och sjöng. Högt. Och hon hade inte ens någon mp3 eller liknande. Sen började hon göra rörelser med armarna, och till slut klättrade hon runt på sätet. Och hängde upp-och-ner i handtaget som sitter under fönstret mellan sätena.. Det går inte att beskriva... Undrar vad hon gick på?

Jajaaa, nu ska jag ha lite tråkigt. Sen ska jag försöka ha lite kul ikväll om det går. Imorgon blir det att jobba i 5 timmar ute i kylan igen. Sen får vi se.

Bah bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback