My brain shuts down.

√ Fysikprov

Jag svarade på alla frågor, men jag är inte 100 % säker på att jag löste alla uppgifter rätt. Men nu är det gjort i alla fall, och med tanke på omständigheterna så är jag nöjd. Får bara hoppas på att det i alla fall blir ett G.

Sen träffade jag min sam-lärare också. Vad ska jag säga om det.... Det lät som att jag kanske inte har G! När jag frågade så sa han att han inte visste i huvudet vad jag hade... Och när han tänkte efter lite så frågade han om jag hade lämnat in uppgifterna efter "deadlinen" - vilket jag hade. Då sa han att det var nog kanske inte G. Vafaaan - när man lämnar in uppgiften ska väl inte ha någon betydelse? Så länge läraren har tid på sig att betygsätta innan kursen är slut. jag lämnade in arbetena i början på den här terminen - och har inte hört ett knyst om hur det gått! Gaah, om jag får IG på dem - och därmed IG i kursen så vet jag inte vad jag gör. Jag vill inte gå ut med några IGn! Eventuellt får jag väl gå till någon annan samlärare som får kolla igenom de saker jag gjort och sätta ett betyg på mig. För det är fan inte rätt om jag får IG! Speciellt inte när läraren inte har hört av sig till mig på hela terminen om det. Han skulle i alla fall kolla upp det tills imorgon... och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får det där jävla lilla ynkliga Gt - för jag orkar inte lägga till fler jävla uppgifter på min lista.

Aja.... Efter skolan stannade jag till i Sthlm en stund och kollade på HM
→ jättesöta trosor
→ mjukisbyxor
→ två linnen

När jag skulle gå på tåget kom det självklart fram en jävla äckelkille som inte kunde prata svenska för fem öre. Vette fan vad han rabblade om + att han var aspackad eller något. Stank sprit. Jag hörde bara vissa ord, typ som "vad heter du" "boyfriend" osv. Resten var ren rappakalja. Och så stog den jäveln och kollade in i min jacka och skrattade och försökte krama mig. Fyfaan, vad det finns störda människor.

På tåget mådde jag skit och min mobil hade laddat ur så jag kunde inte lyssna på musik heller. Gjorde inte allting bättre. Sen när jag kom hem till Ante och Dodde kröp jag upp bakom Niclas i soffan medans han raidade. Det slutade med att jag somnade där och vaknade två timmar senare. Och nu sitter jag här.


Kommentarer
Postat av: cindefuckingrella

eeeew snuskgubbe :'<

jag råkade också ut för en riktigt snukmänniska för några dagar sen. vad äre för fel på folk!

2009-03-19 @ 14:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback