Huvudvärk... mjau.

Har varit datorlös sen i fredags, så det har inte blivit av något skrivande här.

På fredagkvällen åkte jag hem till Syrsan och Jonny, tillsammans med Maadde och Nike. Kira kom också dit, och så drack vi lite öl. Jättemysigt. Maadde skulle filma mig och Jennifer till sitt projektarbete - och då märkte jag att jag har min scenskräck kvar också... Haha. Det var skönt att få sova i ett rum utan 3 andra killar i alla fall - även om det är en av dem som jag skulle viljat ha med mig.

På lördagen kom Vange och Fredrik förbi, några vänner till Jennifer. Nea var där ett tag men sen åkte hon, och efter en stund kom Kira igen. Vi hade asroligt - drack öl och vin, och spelade Rock Band. Hahaha, snacka om att man ägde! ;)

Söndagen spenderades mest hos kusinerna. Vi firade Bea som precis har fyllt 12 år. Så det blev bulle, kaka och en aaasgod chokladtårta som jag gärna skulle viljat äta upp helt själv. Haha. Det var roligt att träffa tjejerna igen. <3 På kvällen slutade det med att jag hjälpte Alexandra med att plugga inför ett fysikprov. Det var faktiskt riktigt roligt - vilket hon otroligt nog också tyckte. Hahaha, vi diskuterade verkligen och svävade iväg i en massa olika funderingar. Tillslut kom vi in på orduppbyggnad. Det stod i Alexandras bok att tele = avstånd och fon = ljud. " Ahaaa, mobiltelefon - den är mobil, går att ta med sig", osv. Hahahaha så klockrent;
"Förut trodde jag att Bärfis var en insekt som fes bärdoft."
"Näheee? Jag som trodde det var ett bär som kunde fisa!"
"Hahaahahaha, ett blåbär med en rumpa!"

Hrm, jaa. I måndags åkte jag iväg till skolan - men jag måste säga att det inte var särskilt nödvändigt. Vi gjorde i stort sätt ingenting... Väl hemma däckade jag i sängen och vaknade runt halv elva när mamma kom hem från sina vänninor. Då ringde jag Niclas eftersom han hade skickat sms och undrat var jag var, osv. Men jag var så trött så jag var nog inte så vidare social, haha.

Idag sov jag rätt länge, och sen har jag jobbat med min filmanalys. Det känns rätt bra - jag har i alla fall en massa bra funderingar. Egentligen ska jag försöka skriva klart den till imorgon, men vi får se hur det går... Måste skriva klart min romananalys också. De är inte så svåra - men tiden är jobbig. På måndag ska jag göra muntliga nationella provet... och ett grupparbete i kemi ska vara klart. Yeey.

Imorgon ska jag vara på Huddinge sjukhus kl.09.00.. Jag är lite nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback