Mitt liv är så jävla grått just nu.

Jag vet att min blogg är så jävla booring nu för tiden. Det återspeglas av hur jag känner mig - vilket inte är så jävla bra för tillfället. Jag hinner inte riktigt med mitt liv känns det som. Jag har noll ork. Men men... Jag vill bli uppåt igen, jag vill skriva en massa igen, jag vill känna lugn och ro någon gång... Men jag gör tyvärr inte det just nu.

Har suttit och fixat med designen till min nya blogg idag, och den är faktiskt rätt fin. Så nu känns det som att jag ska fixa denna design också. Fast ork behövs, och nya idéer. Det finns inte just nu - speciellt inte tiden till det. Jag ska snart hoppa i säng.

Hm, har varit hemma hos Ante o Dodde nu i snart 2 veckor. Det är väldigt trångt och mysigt må jag säga. Haha, en liten etta liksom. Fast det är inga problem för oss. Nej, egentligen borde jag kanske ligga hemma och deppa ensam och sjuk. Men jag har ingen lust med det. Jag kan lika gärna vara sjuk här. Så länge jag får ut min vila som behövs så är det ju inget att snacka om. Det lär ju inte ta längre tid innan jag blir frisk bara för att jag inte är helt alone?

Yes yes, imorgon ska jag skriva ett fysikprov. USCH. Jag är nervös som fan, och jag vet inte hur det ska gå med min konstanta huvudvärk - men får väl göra mitt bästa. Sedan måste jag sätta fart med en massa arbeten. Fy faaaaan vad jag har ångest över dessa. Och jag kan inte få kontroll på det. Jag kan inte slappna av och få det gjort. Kan inte koncentrera mig över huvud taget. Läser saker om och om igen men inget går in.

Nästa vecka ska jag till Immunbristenheten... Det är jag också jävligt nervös över. Men det är bra att jag äntligen har fått en ny tid.

Någon som kan sätta lite färg i mitt liv, och pigga upp mig?
I'd love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback