Ett tungt hjärta.

Jag vet inte riktigt vad jag känner just nu. Jag vet inte riktigt hur jag mår. Många saker snurrar i mitt huvud; körkort, jobb, min eventuella sjukdom, osv...
.
Ansökan om nytt körkortstillstånd skickades iväg förra veckan, men jag vet inte hur lång tid det tar innan det går igenom. Skulle ju behöva boka in proven nu! Skulle vara guld värt om jag fick kortet innan jul, men nu är det nog omöjligt. Förutom att det hade varit bekvämt, så hade det underlättat enormt med mitt jobbsökande. Jag har några saker på gång, men det är inte 100% säkert. Vi får se. Tänkte i alla fall sätta mig och söka lite jobb nu, så kanske mitt mående går upp lite.
.
Angående sjukdomen vet jag inte vad jag känner... Det är extremt läskigt. Obehagligt. Försöker hålla skenet uppe, men egentligen mår jag inte bra alls. Försöker verka glad och obrydd, som om det inte är något allvarligt och allt kommer fixa sig. Men egentligen är jag orolig och rädd för hur behandligen ska gå. Kanske behöver jag mer stöd än jag får... Eller, kanske har jag fel i att oroa mig? Kanske är det bara en bagatell? Kanske gör de flesta helt rätt i att inte bry sig, inte säga något stöttande, eller inte ens reagera. Det kanske bara är jag som har målat upp detta som något allvarligt. Fast, å andra sidan, man kan ju faktiskt av denna sjukdom - så lite allvarligt måste det väl vara?
.
Mitt hjärta är väldigt tungt att bära...

Kommentarer
Postat av: Niclas <33

I care ! :o

jag stöttar dig igenom allt! <3

Urs 4 ever

2009-11-16 @ 03:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback