Halloween 2009.

Helgen blev rätt rolig! Helt okey, liksom. Den firades på Bocken med bland annat Elyn (Calypso), Niclas (transa vid namn Cloei), Pajen (transa vid namn Carmen) och en massa andra! Jag skulle föreställa Cleopatra. Alla hade riktigt bra kostymer i år! Lilla My, Ipren-mannen, sexig katt, någon sorts elak djävul, osv!

Jävlar vad jag pysslade med min dräkt. Var på Panduro och köpte rep-band och guldband, pärlor och paljetter, så att jag kunde sätta ihop ett skärp och huvudbonad. Jag sprayade repbandet med guldfärg, och sen var det bara att sy och limma! Tror att jag satt i några timmar, perfektionisten jag, och så stack jag mig självklart rätt djupt i fingret också. Letade upp en massa accessoarer i Annas gigantiska påse, och fixade ihop dem med min utklädnad, sprayade armband med ännu mer guldfärg, osv. Pilligt, men resulttatet var rätt bra.

Jäklar vad stressigt det var trots att jag fixade allt detta dagarna innan. Men det kan ju ha varit pga att jag sminkade Sanna, Niclas och Pajen innan jag kunde börja med mig själv. Det var riktigt roligt i alla fall! Alltid kul att hjälpa till, och dessutom gillar jag att sminka andra. Nu måste jag bara tvätta kläderna som Pajen och Niclas provade/lånade av mig. ;) Hahaha, de var så snygga!

Har inga bilder förutotm dessa, glömde nämligen kameran i Norsborg...

Jag, a.k.a Cleopatra


Niclas, a.k.a Cloei

Pajen, a.k.a Carmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback