Hur kan man vara så trött?

Jobbintervjun i torsdags gick jättebra, tror jag. Det kändes verkligen så i alla fall! Kan bara hoppas på det bästa. Drömde inatt att de ringde mig, så jag tar det lite som ett tecken på att det snart kommer hända! ;)
.
Resten av torsdagen spenderade jag med Elin i stan, och fick en massa ont i fötterna. Räknade ut att jag hade på mig mina stövlar i 10 timmar den dagen. Och jag är inte van vid att gå med klackar! Fyfan...
.
I fredags var både jag och Niclas helt döda. Hela dagen. Gick omkring som två kollin, och gjorde ingenting. Vi skulle ha gått på New Moon-premiären men det blev ju inte av. Jag vet inte riktigt hur vi gjorde den dagen, men vi sov nog lite till och från hela tiden. På natten mot lördagen blev det i alla fall att vi såg Twilight-filmen när den visades på tv1000. Och så gick vi och såg New Moon på lördagen istället. Det var efterlängtat! Den var rätt bra gjord, men inte riktigt som jag hade velat kanske... Fast hur ofta händer det att man blir helt nöjd med filmen när man läst boken innan?
.
Efter bion har vi sovit sovit sovit, och varit lite barnvakt, sett någon film, och sovit ännu mer! Jag tror att vi börjar bli sjuka eller något. Det är ju helt sjukt hur trötta vi är!
.
Ja, förresten! På fredagskvällen klippte jag Niclas hår också - första gången någonsin som jag klipper någon! ;) Jag är riktigt nöjd måste jag säga, och det tror jag att Niclas också är! Även om han var väldigt nervös innan jag började. ;)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja vaffan! :D

Blev ju orolig att jag skulle få raka av mig håret xD

2009-11-23 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback