Ironi?

Haha. Kollade på ett avsnitt av House nyss. De trodde att den döende personen hade Wegeners Granulomatos. Yepp yepp, snacka om att jag inte blev orolig när de gjorde värsta undersökningarna och pratade på om en massa symptom. Nej nej nej. Lite ironiskt att just den sjukdomen dyker upp i det första avsnittet jag ser på jättelänge.

Well... Idag har jag i alla fall fått lite gjort. Har vikt min tvätt och lagt in allt i garderoben, har kollat lite på jobb, har fixat diskmaskinen. Och lite senare ska jag och Johanna åka iväg och simma, eventuellt vattengympa också! ;)

Imorgon måste jag ta ännu fler blodprover, inför besöket på IBD-enheten nästa vecka. Undrar om de kommer hitta någon tarmsjukdom, och undrar om jag måste genomgå en massa hemska undersökningar..? Usch.

Will   this   ever   end  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback