Halvkass lördagkväll.

Det är lördagkväll och jag är rätt så väldigt uttråkad. Haha, inte som det ska vara alls. Jag och Natalie fick Niclas och Pontus att börja städa på rummet tidigare idag, men frågan är om det inte ser värre ut nu? Nåja än är det inte klart. Pojkarna är just nu i tvättstugan, och jag undrar om det går bra för dem då de har varit där i över en halvtimme snart. Haha ;)

På tisdag firar jag och Niclas 2 år, så vi har bokat in en 40-timmars kryssning måndag-onsdag. Det ska bli så jävla mysigt! Ja, om de nu inte har strulat till det. Det krånglade nämligen när vi bokade på hemsidan. Det ska kollas upp imorgon!

Känner för att parta lite, men de planerna blir skrotade på en gång. Ingen alkohol, fullproppat på bocken, inte så mycket pengar, och Niclas är inte riktigt på samma humör som mig. Yeye, en annan gång. Blir kanske lite på båten istället så får väl nöja mig med det! ;)

Vi skulle ju kunna titta på filmer som vi hyrde igår, men nu är det ju så att de jävlarna inte fungerar att spela upp på dvdn! 1 av 3 fungerade, men har ingen lust att titta på den filmen igen. Nuuu ska jag... försöka komma på något att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback