Några uppdateringar från den senaste tiden.

Sitter i Norsborg och äter gröt och klickar runt lite. Men nu är jag illamående för jag fick verkligen pressa i mig det sista!

Ja, denna veckan fick jag vara här, för att jag ska med Helene och träna! Det ska bli riktigt kul, om min feber nu inte utvecklar sig... Den har inte varit så illa idag jämfört med igår. Så har jag tur så är det en sån där feber som går över jättesnabbt!

Gårdagen spenderades med Elyn; först hemma hos henne, och sedan inne i stan. Det var riktigt mysigt! Kul som vanligt att ses och prata ut om allt som händer runt omkring oss. Goot, goot, goot.

Idagdagen vet jag inte hur den ska spenderas, men halva har ju redan svischat förbi!

Hm, förresten! Jag har varit lite duktig. Skrev ett cv och registrerade mig på platsbanken (om det är bra eller ej vet jag inte än), och har sökt några jobb. Sen hade jag lite tur att pappas polare Anders behöver hjälp i sin mattbutik i dec-jan ungefär, så honom ska jag höra av mig till! Ja, och körkortstillståndet gick ju ut i förra veckan, så igår var jag hos optikern för en ny synkoll. Så nytt körkortstillstånd är på g!

För övrigt så känner jag mig stressad den här veckan... Måste fixa inför halloween, hitta allt jag ska ha osv. Och så ska jag försöka hinna skicka iväg alla papper om körkortstillståndet. Sen måste jag dessutom till något sjukhus och lämna/ta en massa prover! Och jag booorde också boka in en tid hos en gynekolog/barnmorska. Behöver kolla upp min spiral; jag har ju varit dum nog att inte gå på någon rutinkoll på 2 år. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback