Kortfattat:

[x] praktiserat som receptionist och datasupport
[x] skaffat bil
[x] jobbat extra på priority
[x] fått regplåtarna stulna
[x] jobbat extra som ansiktsmålare
[x] fått tre parkeringsböter
[x] varit ensam hemma i två veckor och skaffat massa vuxenpoäng
[x] festat och träffat en massa nya awesome människor
[x] jobbat extra som servitris på ett event på älvsjömässan
[x] jobbar en massa extra på Arlanda Hotellby
[x] fått min första riktiga lön
[x] shoppat en jävla massa/lagt undan pengar för att spara
[x] hjälpt Jennifer med en massa plugg
[x] Jennifer tog studenten
[x] slutat praktiken
[x] jobbar ännu mer på Arlanda Hotellby
[x] impulstatuerat mig (vem kunde tro det om mig?)

Det är GALET vad mitt liv har tagit vändning. Elstarten har aldrig fungerat, men äntligen har jag lyckats kicka igång det själv. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback