Dags att skryta lite. ;)

Jag träffade min jobbcoach för andra gången igår, de hade "cv-stuga" på företaget; alltså att deras klienter kan komma dit och använda deras datorer och mallar för att skriva sina cv:n, samtidigt som det är personal där som tittar och hjälper. Jag satt och skrev på mitt cv, så kom min jobbcoach och kikade hur det gick. Hon blev impad av mitt sätt att formulera mig, och gav mig några tips. Sen gick hon iväg.

Efter en stund kom hon tillbaka:
S: "Skulle du vara intresserad av en praktikplats?"
Jag: "... Jaa, varför inte?"
S: "Jag var nämligen och kollade upp det nyss, och om du vill kan du få praktisera här som datasupport. Jag tror att du skulle passa perfekt som lite extrahjälp för våra klienter som behöver hjälp med datorer och att skriva cv."

Haha, är det inte lite sjukt? Andra gången man träffar sin jobbcoach så blir man erbjuden praktik på deras företag? Känner mig lite stolt faktiskt! ;) Om det ändå var så lätt att bara skaffa ett jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback