Depp.

Var precis ute med Zack, och gick förbi tvättstugan. Så klättrade han upp på snövallarna och nosade runt. Snön håller nätt och jämnt för hans vikt. Självklart tappade jag då kopplet, så att det åker längre och längre bort - närmare honom, som börjar gå ännu längre iväg. Självklart fick jag panik och tog ett språng upp på den nästan en meter höga vallen för att försöka hinna ikapp kopplet. Och det höll två steg, sedan åkte jag rakt igenom. Ska jag nämna att jag hade en påse med rentvätt i ena handen? Och skorna satt inte på ordentligt. Jag hade snö överallt, okey? Dessutom är det översta lagret av snön stenhård, så jag skrapade i knän och armar. Nu är jag blöt och har stukat handleden och pekfingret. När jag kom in och skulle lägga in ved så lyckades jag självklart cutta upp samma pekfinger lite grand på ovansidan av leden, och jag har absolut ingenting att göra ikväll. Ingen kan/vill/orkar.

I think I'm going to cry soon.

Update:
Utöver det konstiga såret jag hade i handflatan när jag vaknade, så har jag nu på något vänster lyckats få ett papercut på tummen. Det svider som fan, och jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback