Klarade uppkörningen på första försöket!

SÅ NU HAR JAG ALLTSÅ KÖRKORT! Ja, det är sant! Och det är sjukt. Jag har inte förstått det än. Men det är underbart! Awesome. Jag är awesome. ;)



OneRepublic - All The Right Moves spelades när jag körde bil för första gången ensam! Det var läskigt, men jag klarade det fan bra ändå - trots att jag körde från Kista där jag inte hittar över huvud taget. Awesomeness!

Helgen var också awesome! Jag och Elin var ute på vift i stan, och man kan ju säga att det varit händelserikt - minst sagt! ;)

Det känns som att livet vänder nu... Imorgon börjar jag praktisera hos min jobbcoach, och det ska bli riktigt spännande! Skönt att komma ut och göra något. Känna att man inte bara ruttnar bort. :) Och sen börjar det ju bli varmare ute också - alltid en bonus som gör en mycket piggare och gladare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback