Livet vänder till slut!

Idag började min praktik, och det gick hur bra som helst! :) De är otroligt trevliga allihopa, förutom en som är motsatt. Haha, men "den" skiter jag fullständigt i. ;) Får väl se om det fortsätter i samma banor, eller om det bara var idag.

Hihi, sen har jag träffat Jessica lite, och kört runt. Det är otroligt skönt att kunna åka vart jag vill när jag vill! Men jag har nog inte riktigt förstått det än. Känns otroligt skumt att köra på motorvägen och prata skit med en kompis samtidigt! Utan att en förälder hör. Hihi. Både med Elin igår, och med Jessica idag! Awesome.

Nu är jag väldigt trött och ska nog sova snart. :) Imorgon blir det mera praktik!

Kommentarer
Postat av: Elin

Och fy tusan vad vi fnissade!!! :D

Postat av: Nat.

Jaa!! :D "hon höll på att köra in i en Toyota!" ;D

2010-03-30 @ 22:49:44
URL: http://naathaliie.blogg.se/
Postat av: Shadou

Say whaat :o

2010-03-31 @ 02:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback