Keep on walking.

Gårdagen var trevlig, men jag mådde inget vidare... Idag är det värre. Jag har däremot köpt Otrivin Comp så jag slipper snyta mig hela förbannade tiden, och halstabletter och ipren. Sen har jag lite hostmedicin som jag hoppas fungerar ordentligt i alla fall när jag ska sova. Nog gör det ont trots dessa medel. Speciellt när man hostar och nyser. Fyfan. Det var längesen jag var så här förkyld, så jag får väl vara glad för det åt minstone.



Jag fick i alla fall äta min älskade sallad från brödboden idag till lunch, och så har jag sett en massa Shakugan no Shana , och sovit så klart. Snart är säsong 2 slut, och jag har precis märkt att säsong tre inte ens är (och kanske aldrig blir) publicerad! Snacka om att sånt gör mig arg. När man fastnat för en serie så vill man ju få ett avslut!? Det är likadant med Kyle XY - de slutade sända serien mitt i en säsong... Det borde vara förbjudet :O

Näe, nu ska jag få lite ny anime från Niclas, och så ska jag ta en dusch. Sen blir det sova. Imorgon kanske jag ska hjälpa pappa lite med jobbet, om jag orkar. Jag vill ju komma ut... så bara jag inte har feber, så kommer jag nog att åka med honom vid halv sju imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Shadou

Krya på dig fan! :O det är nog fan inte kul... men fixa gärna de där tabletterna.. slem lösande...

2010-03-19 @ 01:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback