You never know what time will bring.

Har precis varit hos mina älskade kusiner, och firat Bea som har fyllt 13 :) Åren går fort fram, jäklar i mig. Som vanligt pratade vi gamla minnen, och skrattade en massa. Planerade även att vi ska ses och hitta på saker, vilket vi visserligen gjort många gånger förr... Jag hoppas att vi lyckas hålla det den här gången! :)

Igår var jag hos Ralf på ett litet homeparty, sort of. Suss och gänget var där, och även Elin - hade riktigt skoj! Haha, jag blev påverkad för första gången på ca 4 månader ;) Så måste väl erkänna att jag drack lite mer än jag nog egentligen får... Fast jag tog det försiktigt, och kände efter hela tiden så att inte något blev fel, och så söp jag mig ju inte direkt stupfull. Det är nog inte det smartaste man kan göra i mitt läge. :) Jag mådde bra igår, och jag mår bra idag - det är väl huvudsaken?

Det var i alla fall en jättetrevlig kväll med skratt, ölspel, musik, videos, håravrakning, strippning, dans, djupa konversatitoner, och en massa annat! Jag kan även göra så här;

[x] dra någons axel ur led

Slå den om du kan! Hahaha, uscha.

I fredags var jag hemma och bara tog hand om mig själv, vilket behövdes med tanke på min förkylning. Jag har tittat på sjukt mycket anime de senaste dagarna! Shakugan no Shana är slut nu... Och jag började på en ny, Green Green, men den är också slut redan... Vilka problem man har ;)

Men jag måste säga att jag är grymt förvånad just nu! Det här är nog den första gången jag kan minnas som en förkylning kommer och går över på så snabb tid. Jag tror fan att jag börjar bli normal! Visst, jag är inte helt frisk än, men jag känner mig verkligen bättre o bättre varje dag. I normala fall är mina förkylningar väldigt långvariga och utdragna. Det kanske är mina mediciner som hjälper lite ändå? :D Man kan hoppas.

Jag måste även nämna att arbetsförmedlingen är helt koko ibland! Haha, de ringde mig igen i fredags och då hade de ångrat sig igen. Nu vill de tydligen godkänna praktiken. Men för att göra det så ska de låta mig gå med i jobbgarantigruppen trots att jag inte varit inskriven i 3 månader riktigt ännu. De ska göra ett undantag eftersom att detta ändå är en väldigt bra chans för mig. Så jag antar att jag ska vara glad ändå att de ångrat sig, men det är ju lite skrattretande. Jag menar; krångel, krångel.

Jah-jah, nu ska jag fortsätta på mitt teoripluggande - som jag även har fördrivit en massa tid med de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Shadou

haha, du kan ju kommentera att det var min axel xD

Postat av: Elin

OCH DU KLARADE TEORIIIIN!!!

GRATTIIIIS <3 <3 <3 <3 <3

2010-03-22 @ 13:01:11
URL: http://halkblixta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback