2 timmars studiotid till mig! ;)

Helgen med Elin för 2 veckor sen var mys mys mys! På fredagen köpte vi sushi som vi skulle ta med hem till henne. Medan den blev iordninggjord gick vi in på ica en snabbis, där kassören sa till Elin så fint att "Vilken fruuuktansvärt fin näsring du har...", haha! Sen när vi stod i kassan och skulle betala sushin ca 5 minuter senare, så går en full gubbe förbi och tallar på mitt ass! What the hell? Ja, vi fick i alla fall 3 sushimenyer för priset av två, så vi kunde mumsa ordentligt! ;)

   

På lördagen hade vi ännu mera mys, och vi gjorde bland annat oerhört sexiga hakgubbar som jag kanske lägge upp här någon dag ;) Haha, mycket skratt blev det i alla fall kan jag lova!

Söndagen åkte jag till Niclas, och vi gjorde det officiellt att det är slut. Sen firade vi Rolf som fyllt 18, med en massa snack och umgänge på bocken - väldigt trevligt var det!

Måndagen och tisdagen efter detta var jag lite i Norsborg, hos Niclas, och träffade Malin också. På onsdagen var jag hemma och lodade mig som vanligt, när helt plötsligt min gudfar kom och hälsade på! Haha, det slutade med att jag drog på bio med honom och min "gudbror" som jag inte träffat på minst 3 år... Såg Luftslottet som sprängdes och åt en massa popcorn! :) Sen följde de med hem till oss och fikade, och pratade i några timmar. Trevlig kväll!

   

Förra fredagen följde jag med Johanna till the Studio igen, och sötungen bjöd mig på 3 bilder! Vi hade det roligt där, och mycket mer tur med smink, hår och framför allt fotografen! Hon var mycket trevligare, och vi behövde inte alls stressa som förra gången. :) Efter fotograferingen åkte vi och köpte med oss mumsiga sallader från brödboden i Märsta centrum. Är de inte underbara? Nu blev jag riktigt sugen på en sån!

Fredagkvällen satt jag hemma och gjorde ingenting. Höll bokstavligt talat på att bli galen! Jag var så jäkla rastlös och uttråkad så det var helt sjukt åt det. Lördagen var nära på att bli likadan, men istället åkte jag ner till Mölnbo till Eija, Suss och dem! :D Så blev jag joker i karaokefinalen på Torino i Järna. Och kan ni tänka er, JAG VANN! Blommor, pokal, och 2 timmars studiotid med cdmixning var priset ;) Så nu måste jag komma på vilka jävla låtar jag ska sjunga!



I söndags var vi på mer karaoke på Bucken, där vi bland annat såg en helt otrolig tjej i 10-års åldern. Vilken jävla pipa hon hade! Whitney Houston-stuket, jag svär! Ska se om jag kan få upp en liten inspelning jag gjorde. :)

Nu i veckan har jag varit i Mölnbo, och kom hem i onsdags kväll då det blev sagt så att jag ska få en ny dator! Så gissa om jag är överlycklig? Hoppas bara att den här datorn håller tills jag får hem den ;)

Yes yes, och nu i helgen ska jag till Malin! <3


Kommentarer
Postat av: Shadou

Grattis gumman! :D fast jag var där så ville jag säga grattis här med :).. Du förtjänar det verkligen! :D Du ser nu att du är grym på att sjunga och att annat folk tycker det :D förstapris är ett bevis ;)... Jag tycker att du kan ha vinnarlåten som en låt :D... och kanske fixa lite mer studio tid :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback