What has been down, must go up?

Kom precis hem. ;) Har varit hos syster efter praktiken, och hjälpt henne med lite plugg. Sen har vi solat lite (hör på fan!), och så skjutsade jag hem Linda och Sandra. :) Nu är jag trött och ska snart sova tänkte jag!

Fick ett samtal idag också, och kanske blir kallad på jobbintervju snart. Hihi, får veta efter påsk. Känns faktiskt som att det mesta händer på en gång just nu, och mitt liv är verkligen på väg uppåt! Underbart.

Dagens ord: tittytoes! (sagt av min syster)



En chockad Nathalie efter att ha tagit körkortet, med blommor i handen som hon fått av söta älskade Malin. <3

Körkortet hade tydligen kommit idag också, så att jag kan hämta ut det! =D


Kommentarer
Postat av: Shadou

GRATTIS TJEJEN! <3

Fan va skönt att saker och ting börjar ljusna ! :D jag är så jävla stollt över dig så det finns inte ! <3

2010-03-31 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback