Hemma-helg...

Tjaba tjena hallå!

Sitter hemma idag.

Spelar Gryningstid just nu..! =D
Jättekul!

Jag fick hjälp förra gången, att få tillbaka alla mina saker..! =)
Och jag har gått upp en nivå.. ;D
Jag fattar mer o mer..

=D

Senare ska jag plugga.
Matte, och kanske biologi.
Men först o främst matte..!

=P

Det kommer nog inte bli så mycket som händer den här helgen.
Jag måste hålla mig hemma och plugga.

På måndag är det matte-prov.

På fredag är det biologi-prov.

Sen ska jag göra klart ett arbete om en konstnär.

=]

Men det fixar sig nog.
Jag tror det blir bra.

Sen är det ju lov!!!
=D =D =D
Och veckan efter det åker vi till Spanien!!!
=D =D =D
Så jädra kul!!!

=D

Nu ska jag spela lite till, och sedan sätta igång med pluggeriet.. =)

Ha det bra!
kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback