Lov...

God natt.

Jag har inte skrivit här på ett tag.

Har inte varit på humör, eller haft tid. Är egentligen inte på humör för att skriva just nu heller, men lite uppdateringar måste väl kanske läggas in.

=)

I helgen var Jag, Maadde, Joar, Jennifer och pappa (bland andra) på en ledarkurs i Norrtälje. Det var jättekul!
Vi fick lära oss lite om hur man ska vara som ledare för 10-14 åringar, och en massa nya roliga övningar o lekar..! =P (Det handlade förstås om friidrott)

Så jag har sovit hos Maadde heela helgen.. =D

I fredags var Jag, Maadde, Calle och Joar in till Stockholm. Var hemma hos Calles pappa för första gången - shysst lägenhet..! =)
Sen gick vi och åt pizza, och åkte hem till Maadde.

På lördagen började vi åka mot Norrtälje vid åtta-tiden.
Kursen började tio-tiden (har jag för mig). Sen började det roliga.

Men.. Det gick inte mer än kanske en halvtimme, så hade jag sträckt låret! =S
(Jag hade ju fortfarande lite träningsverk, och var stel, sen jag tränade häck förra måndagen...)
Så jag fick jätteont, och kunde inte vara med så mycket. Fick titta på istället, och vara med och prata. men det var kul ändå.
Sen försökte jag vara med litegrand efter lunchen, men då sträckte jag det andra låret också...

=S

Inte skönt alls!
Men det har börjat kännas lite bättre nu.

=)

På lördagkvällen var Jag, Jennifer, Maadde, Joar, Calle och Niklas hemma hos Maadde.
Jag säger bara "Sanning eller konsekvens?"
*haha*

Jag kan fortfarande inte sluta tänka på det där, Maadde..!  =$

=D

På söndagen kändes det lite bättre i låren, så jag kunde vara mer lite mer på övningarna på kursen då. =)
Det har varit en jättekul helg!

Längtar tillbaka!

=)

Nu är linserna tillbaka också! =)
Jag gick till optikern igår, så han kollade att ögat hade läkt och att det var okej att börja med linserna igen. Det var det! =D

Det känns både skönt, och konstig. Har ju varit utan dem i tre veckor...
Glömde att ta ur dem igår kväll.. =/ Har ju blivit van vid att jag inte behöver tänka på sånt.. =P

Men men... =)

På söndag åker vi till Spanien!
*Längtar*
Gud vad kul det ska bli!

Vi -det bästa gänget- kommer ju att äga där nere!

=D

Så.. Nu är det lov för min del också. =)
Måste jobba lite med matte, och engelska. Det är ju engelska nationellt prov när jag kommer hem från Spanien. Sen måste jag göra klart arbetet om en konstnär.

Får försöka göra det nu i veckan.

Imorrn ska jag, Maadde och kanske Jennifer åka in till Kista och shoppa! =D
Behöver skor, tjocktröja och kanske någon byxa tills vi ska ner till Spanien...

=P

Men nu ska jag sova lite i alla fall.

Ha det bra

Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Men Nattis! Du måste ju fortsätta blogga hära! :)
Love you anyway!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback