Muddskadad...

Thoho!

Kom nyss hem ifrån träningen! =D

Har inte varit där på flera veckor, snacka om att det var kul! =D
Tränade till och med häcklöpning! =P

*haha*

Det har jag aldrig kunnat, men det känns i alla fall som att jag inte är lika dålig som förut.. ;P

Det känns skönt, och kul att man börjar komma igång med träningen igen. Det har varit en jobbig period, med många skador och sjukdomar.
Jag hoppas bara att jag kan träna upp mig så jag kommer ifatt till sommaren, och kan konkurera i topp 3 i Sverige i år igen.

Men det får vi se.  =)

Sen måste jag gå ner lite i vikt.. =P
Måsta börja äta rätt saker. Tänker ju inte precis banta (aldrig i livet!). Jag älskar ju mat! ;P
Jag måsta bara äta bra mat, och träna lite mera.
Då tror jag det ska bli bra det med. =)

=)

Idag hade vi matte-provet  då då.
Satt hemma hela helgen och jobbade ifatt (jag hade ju inte ens gjort klart kapitlet..).
Men jag tror att det gick ganska bra, ändå. Det var två uppgifter som jag verkligen fick tänka på, och var lite osäker. Men jag tror i alla fall att ag lyckades med den ena... =P

=)

Imorrn är jag ledig! =D
Bestämde med Maadde att jag ska åka till henne imorrn vid 3-4 tiden, när hon har slutat. Vi ska plugga tillsammans. =)
Jag har biologi-provet på fredag.. =P Hoppas att jag kan få in allt i huvet till dess... Men jag har ju ett par dagar på mig.. =)

Sen har jag en bild-läxa till fredag, också. Men det verkade lugnt om man lämnade in efter lovet.
Så vi får se. Fast det var inte en så svår läxa; man ska skriva om en "modern svensk konstnär", alltså en från nu-tiden. Jag har redan hittat en som jag tycker är intressant. Hon är bara lite över 20 år också..(!)

=)

På torsdag ska vi bara på bio med skolan. =)
Skolan bjuder på Mc'Donalds =P
Sen slutar vi ;D

=D

Så jag har bara TVÅ riktiga skoldagar kvar den här veckan..!

=P

Gud vad skönt!

Men då måste jag se till att jag pluggar också. Det är nog bra att jag ska till Maadde imorrn, jag tror faktist att det blir mer gjort då... I alla fall för min del..!
Om jag är hemma blir det lätt att jag sätter mig vid datorn, och spelar Gryningstid..! =P

Jag tror jag börjar bli beroende av det spelet.. =|

Det är ju typ text-grejs (jag vet inte vad det heter), så man skriver allt man ska göra. Så om man ska säga något till någon i spelet, måste man skriva "säg" innan. =P

T.ex. om jag skriver "säg Hej, hur är det?", så säger jag "Hej hur är det?" på muddet (det kallas så)...

Nu har jag börjat skriva så på msn!!!
*HAHA*
Jag har blivit muddskadad!!! (citat från Tobbe ;P *haha* )

=S
Hahahahahaha
=P

Just nu är det inge kul alls...!
För det verkar inte funka att, varken gå in på hemsidan, eller på muddet...! =(
Hoppas det funkar snart igen... =P

=)

Det här är det längsta jag har skrivit på ganska länge..!
Har liksom känt mig helt tom i huvet. Tom på ord.
Sen har det väl inte heller hänt så mycket speciellt.

=]

Jag lyssnar väldigt mycket på musik nu.

Men, min mp3 är inlämnad på lagning!
"Den kanske kommer tillbaka om 3-4 veckor."

VA?! Hur ska jag klara mig SÅÅ länge utan den!!??

Jag har snott pappas cd-freestyle så jag kan lyssna på något på tåget i alla fall. Annars hade det varit ännu värre.
Men det känns lite konstigt, och klumpigt att ha en cd-freestyle..! =P den är ju så stor, och gammaldags..!
*haha*

Musiken är mitt liv.

=)


Åhh, vad jag längtar!
Nästa vecka är det påsklov, och sen åker vi till Spanien!
*BYE BYE SWEDEN!!!*

=D

Nu ska jag gå ner och äta lite.. =)

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback