Tragiskt, vill ju så gärna!

Det var länge sen jag skrev här. Väldigt länge sen!

Livet ändras och går vidare. Nya saker händer och sen går man vidare igen.

Jag blir galen av att jag inte kan skriva vad som helst. För det kan jag inte. Jag blir galen av en sak som nyligen har hänt. Men vafan, kan inte skriva om det heller. För då gör jag bort mig. FAN.

Men jag mår bra. Det bevisade bara att det finns. Det jag inte trott på på länge. Det känns bra. Men ändå tragiskt. Jag hoppas jag får uppleva det igen. och att det kan bli till något mer. Inte hindras pga en massa småsaker.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

tänk på att du står över alla andra, du är mycket bättre och vad de än gör så kan de inte komma åt dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback