Ajj, mina ögon....

Hej

Har asont i mitt högra öga!!!

När jag vaknade i morse kändes det som att det var för ljust för att kunna titta, men det var egentligen mörkt på mitt rum(!)
Jag fick knappt i linserna heller. Kunde knappt ha ögonen öppna.
Det gjorde asont. Var rött och svullet, och vätskade.

Så jag var aldrig i skolan idag. Kunde knappt se.
Tog en alvedon och sov jättelänge i stället.

Sen var jag och pappa till optikern, i sigtuna.
Vi skulle hämta mina glasögon, och han kollade lite på mitt Öga. Han sa att det var ett sår på hornhinnan som hade blivit infekterat..!

:(

Vi skulle egentligen behövt åka till St Eriks (eller något sånt) sjukhus i Stockholm, men de hade redan stängt.
Vi ska dit imorrn kl.08.00.

Åhh, vad jobbigt!

Det gör jätteont!

Jag kommer inte få använda mina linser på minst två veckor! Så jag måste använda glasögonen!
Jag har aldrig använt glasögon! :(
Jag passar inte ens i det!

:(

Fy tusan... :S

Det är jobbigt att skriva här, jobbigt att titta på datorn över huvud taget.. :S

Så ska nog stänga av nu.
Ville bara skriva lite. Men får skriva mer sen, om det känns bättre eller om jag inte kan hålla mig borta.. :P

Får se om jag åker till skolan imorrn också. Vi har bara en lektion. Ska träffa någon författare och ställa frågor. Det kanske var obligatoriskt, så får kanske åka dit ändå.

Jaja.

Ha det bra, ni i alla fall!
Kärlek♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback