Älskar musik...

Hej hej!

Håller på att rensa datorn på musik. Fortfarande. =P

Det går lite långsamt för mig. ^^
Jag började ju igår..

Åhh! Vad mycket skitmusik jag hittar! =P
Men jävligt mycket BRA musik också, som jag inte har hört på aslänge! =D


Dreamevil Alter Bridge Nightwish The bloodhound Gang
Papa Roach Metallica Rammstein SOAD

Och en massa andra....♥

Jag ÄLSKAR verkligen musik..! =D

Så, vill du impa på mig; Skriv en låt ;P

Hahaha..! =D

Köpte  S E B A S T I A N 's skiva idag också =D
Den är bra!

Älskar "Do what you're told" och "Life on Mars"! ♥

=D

Nu har jag suttit här i flera timmar..! ^^

Måste nog gå till sängs snart! ;P
Skola imorrn ju... =P

Music makes life worth livin'
=D

Ha det bra!
Kärlek♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback