Älskar ögon...

Hej på dig!

Mår ännu lite bättre idag... =D Trött bara..

Har haft Gitarr-lektion, så det är väl därför jag är glad.  =P
Musik är terapi! =D

Det är så otroligt kul att spela gitarr!
Min Gitarrlärare Är så Jädra bra också!

Håller på att lära mig spela med bastoner, osv.. Det går prima. Han tycker jag lär mig snabbt, vilket jag tror jag gör också..! =D

Jag har nästan lärt mig noter redan! Har knappt spelat i ett halvår..! :D

Jag fattar hur systemet funkar, och vet hur jag hittar tonerna på gitarren. Bara att det tar lite tid ibland att räkna ut det.. ;P Men ändå =D

Håller faktist på att skriva en låt... :P :$
Får väl se hur den blir..! =P


=D

Han (David-Gitarrläraren) har tydligen ett café på Söder också! ^^ Fick jag reda på... =P
Det måste jag ju besöka också! =D

=P

Jaa, märks det att jag är lite gladare idag? ;P

Det känns så i alla fall. :)
Skönt.
Jag hatar när jag är sådär nedstämd.... :S Brukar bli det ibland.

Men men, nu är det över! :D

=D

Måste rensa datorn också!
Spara alla bilder och låtar på CD-skivor, osv.. :S Jobbigt värre!
Just nu håller jag på att rensa bort en massa skit, som jag aldrig kommer använda..!

Otroligt hur mycket man har på datorn egentligen! =P

Åhh! Det tar ju sån tid också att bränna ner allt man vill ha kvar! Bara för att man måste installera om hela datorn från början.. För att det där (J*VLA) musikprogrammet ska fungera...!

Pappa köpte ett musikprogram till mig i höstas... Så jag kan koppla in elgitarren och eltrummorna och micken till datorn.. Och mixa och hålla på.. Sånt är ju skitkul!
Det där programmet kostade några tusen spänn..! :S

Och så funkadde det inte för det var något som inte stämde på min dator... Då blev det där programmet låst, eller något skit, och när pappa fixade felet funkade det inte i alla fall.. :S
Så måste installera om hela skiten.

Hoppas det funkar då, i alla fall!

Längtar tills jag kan börja hålla på med det där!

:D

Åhh..
Jag har börjat se folks ögon överallt...
Jag älskar verkligen ögon....!

Det är ju oftast det första man ser också, hos en person.

Ögon och leenden.
Utstrålning.

I love it!

♥Ögon♥ Ögon♥ Ögon♥

Nu ska jag inte sitta här och skriva hela kvällen..!
Måste ju göra något vettigt också.. ;D

Varför är det ingen som kommenterar, förresten? =P
Vågar ni inte? - Det är ingen fara, jag är inte farlig! ;P *Blink*


Fast.. Det kanske inte är så många som orkar läsa hela mina inlägg..? :S =P

Haha
Jaja...


=P

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Herbertsson

meeh Natta :P

2006-03-16 @ 19:07:24
Postat av: Nattis

Jaa, Hubbe. ;D
Vad är det? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback