Beroende..?

Hejsan

Jag sitter och spelar gryningstid, igen. Men det går inget vidare bra just nu heller..
Igår gick det bra. Jag fick jättemycket hjälp av ett par killar.. =)

Det visade sig att jag har gåttomkring naken(!) också, utan att veta om det! *hehe*

Jag fic halsbend o smycken o kläder o pengar bland annat av dem.. Men nu dog jag för en stund sen. Jag vet var liket är, men om jag går dit dr jag igen för räven är kvar. Så jag måste bli starkare först... =/

Men jag ska försöka. Men jag vet inte hur länge liket är kvar heller. Det är ju inte så kul om jag är borta så läne att allt försvinner..!

Jaja.. Det fixar sig väl.. hoppas jag.

=P

Idag gymmade jag i skolan! Det var länge sen pga alla skador o sjukdomar.
Det var kul!

=D

Imorrn är det fredag, igen! =P
Skönt med helg!

Men massa plugg kommer det bli.
Men så får det vara...


=P

Nu ska jag försöka klara ut den hära soppan...! =P

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback