Första ruset....

Hallå!

Igår var Towas fest..! Vi hade så jädra kul! :D
Jag drack för första gången... :$ :P Men det gick bra!

Haha

Fast det var Mickis o Carro o dem som skulle försöka supa ner mig, så var jag en av dem som klarade mig bäst. ;P
Jag mådde till och med bättre i morse än jag gjorde igår morse! Är inte det mysko? *haha*

Jag har inte ens minnesluckor ^^

Spydde inte, däckade inte, inte nånting sånt alls. Det var det andra som gjorde...

Det känns bra. =)
Alltihopa.


Jag känner mig SÅÅ duktig..! *stolt*

Haha =D

Men man kan ju säga att jag kände mig konstig :P Är inte van vid den där känslan vettu! =P *Haha*
Jag vet inte hur många gånger jag upprepade; "Jag är ju helt dum i huvudet...! Jag säger saker utan att ens tänka..!" *Hehe* :$ :P

Nähä? :P

Så skulle vi ut mitt i natten också. Till donken. :P HAHA
vingel, vingel, svammel, skrk...
"Nu måste vi vara tysta för annars kommer vi inte in på donken!"
Två sekunder senare är de igång igen! :D

Jag betalade med kort. Så jag var ju tvungen att skriva på kvittot... :P Jaa.. Jag började bara skriva som vanligt, men märkte att det kändes askonstigt att skriva, och N:et blev askonstigt... :P "Oj då..." Tänkte jag, men kom på att jag ändå måste skriva, så jag fortsatte kluttra ner lite.. ^^ Såg säkert ut som en unge skrivit det... :$ :D

Sen när vi kom tillbaka skulle jag gå in på PA... Oj oj oj..
Jag kom inte ens ihåg vad jag hette där! Jag bara: "MVG_barn...... vad var det sen..? Var det barnet, eller barn..? Hmm.. Det var nog barnet... Men, sen då? Var det MVG_barnet1989, MVG_barnet_1989, MVG_barnet89 eller MVG_barnet_89.....? Till slut kom jag väl på att det var det sista alternativet.. :P

Väl inne på PA, märkte jag att jag inte ens kunde stava ordentligt.. :S Så skulle jag svara på något inlägg, men det var nog tur att sladden drogs ur då så datorn dog.. Annars vette fan vad jag hade skrivit.. :S :P

Jaa.. Vad ska man säga..? :$

Det var i alla fall kul! :P
Och allt gick ju bra. =)

Haha

Sen ikväll är det melodifestivalen, som jag tror jag ska kolla på. Om det är några bra låtar, det är inte så ofta det är det.

Imorrn är det Andra Chansen
Då måste man ju vara med och rösta, så bästa låten går vidare till final.

Jaja

Sen är det skola på måndag igen.. :/ Ehh, ja.
Har Spanskaläxa, som jag inte har gjort. Får väl sätta mig med den senare.. :S :P

Usch! :S :P

Åh, jag vill ha mer kul! :D Jag vill ha alla bilder! :P Haha  =P

Ja, det är ju alltid bra med erfarenheter. =)

Kul, Kul, Kul =)

Jag mår bra! Nästan bättre än förut. Det där var nästan som lite terapi ^^
Haha

TAKE CARE!
LOVE ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback