Gryningstid...

Hej hej.

Jag skrev ett ganska långt inlägg igår, men allt försvann när jag skulle spara..! =(
Snacka om att jag blev arg! :@
Orkade inte skriva om allt heller..

Men nu skriver jag.

=)

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Hade bara två timmars matte.. =P
Men det behövs.

Sen har vi ju matteprovet på måndag. Jag har några sidor kvar att jobba ifatt.
Men nu känns det äntligen som att jag börjar fatta hur allt det där fungerar! =D

=)

Åh, jag är ganska trött.
Ska nog sova snart.


Men det är ju ingen skola imorrn heller...! =D
Så skönt! =D

Jag ska hem till Maadde i stället, när hon har slutat...! =)
Vi ska plugga lite tillsammans..! ;P

Vad vi är duktiga! ;D

(a)

Just nu spelar jag på gryningstid.. =P
Jag är ju nybörjare, kan mna ju säga! ;P

Har dött TVÅ gånger idag! =S
Första gången var jag klantig nog att anfalla ett rådjur utan vapnet uppe.. =$
Sen när jag försökte hitta platsen där jag dog (jag gick väldigt långt och letade), så kom jag helt plötsligt till en plats där det stod Orcher.
Jag hann inte ens reagera på ordet Orch, innan de attackerade mig(!) och jag dog på tre sekunder... =S

Uschabuscha!

Man förlorar ju alla saker man har hittat också. De ligger på platsen där man dog, tills någon plockar upp dem...!
Typiskt!

Nu är min alv (Niralima) helt utmattad, så jag kan inte röra mig. Jag kan inte gå ett steg! Måste lägga mig ned o vila hela tiden...
Och måste heela vägen till Stenby bro, för att dricka vatten så jag blir pigg igen...! Det kommer ta en evighet innan man kommer dit, kan jag säga...! =S

Jaja..! =P

Jag som aldrig har vetat riktigt vad rollspel är.. =P
Och nu sitter jag och spelar o spelar...!
Tack vare dig, Tobbe! ;P

Jag har alltid trott att det är astråkigt, men det är ju Jättekul!!! =D

=P

Nu ska jag se om min alv har vilat klart.. ;P

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback