Jag behöver kärlek....

Hej.

Fan!
Jag hade skrivit ett så in i h-vete långt inlägg. Och när jag skulle spara det blev jag utloggad!
:@

Åhh!
Jag orkar inte skriva om allt det där igen. Det var så jävla mycket jobbigt.

Jag känner mig så nedstämd. Men vet inte varför...

:(

Jag är typ sjuk, är det hela tiden.
Kan inte träna. Har inte tränat på hur lång tid som helst! :(

Jag saknar Släggan!

Jag älskar verkligen att stå där i släggburen, med allt nät omkring mig. Stänger ut allt annat, och tänker inte på något. Bara fokuserar. Snurrar, runt runt. Fortare och fortare. Trycker ifrån ända nere ifrån benen och ut i armarna.
Känslan när allt fungerar perfekt.

Jag som hade tänkt träna hela vintern, och vara i jättebra form till sommaren. Så jag kunde vara med och konkurrera i topp 3 i Sverige i år igen.
Men jag vet inte om jag kommer klara det. :(

Är så rädd att jag ska tappa allt...
Jag vill ju så mycket...!

:|

Jag saknar något.
Vet inte vad..?

Kärlek.
All sorts kärlek.

Men finns ens kärlek? Äkta kärlek?
Är mina drömmar omöjliga att uppfylla.
Är allt jag vill, och tror på helt överskattat?

Finns den där personen som det känns rätt med? Den som får det att pirra i hela kroppen. Den som alltid får en att må bra, och glömma allt annat. Den som man kan skratta med. Den som allt är roligt med, till och med att bara sitta tysta tillsammans. Den som finns där för en. Den man kan göra allt möjligt med, utan att göra bort sig. Den man kan lita på. Den som inte försvinner...

Jag vet inte... Jag vill så gärna tro det.

Jag älskar den personen.
Men är den personen bara en dröm?

Åh! Vad mycket tankar och frågor jag har i mitt huvud!
Vem är det som får mig att bli såhär?


Jag tror jag vet...
Men jag är så osäker, och är otroligt rädd för att göra bort mig...

Tror att jag tycker om den personen mycket. Men jag vet inte. :$
Åh, allt är så svårt att veta..!

Finns kärleken? Kan man förväxla den med andra känslor? Kan det bara vara attraktion, eller intresse..? Kan man tycka om någon bara för att den är gullig emot en? Varför tycker man om personer egentligen..?

:S

Känner mig så negativ just nu... Men ändå är det något med mig som är fyllt med hopp.
Jag hoppas verkligen att mitt liv blir bra. Jag vill så gärna...
Det är så otroligt mycket jag vill... Allt möjligt.

Det låter väl som att världen är hemsk. Det är den. Men den är underbar också! :D

Ha det bra.
Kärlek♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback