Läkarbesök...

Tjoho..!

Var hos läkaren idag.. Så jag var aldrig till skolan. =D

Kollade upp mina hudbesvär.. =S
Jag har ju tusen olika saker, som jag borde kolla upp..!
Har ju skador/sjukdomar/problem hela tiden..!

Helt otroligt! =/

Men för en gångs skull verkade det inte vara så allvarligt.
Det var något med att jag var känslig för vatten..! (Kan man vara det?!)
Så, om jag duschar mycket, eller så, så kommer det bli värre..

Han sa också att eksemen kunde vara kvar i flera år(!).

Åhh! Vad jobbigt i så fall.
Kul! Kul att visa dem när man typ ska bada o sånt... =S

Faan! =/

Men jag ska smörja och smörja och smörja in dem fleeera gånger om dagen..! Det var vad han sa, läkaren. Han sa att det bara var bra om jag smörjde 20(!) gånger om dagen!!! =P =S Herregud!

Jag hoppas att de försvinner ganska fort i alla fall..!

Jaa =/

Just nu sitter jag och dricker cider.. ^^ *Haha*
Pappa hade vunnit någon tävling, så han vann en massa cider, 4,5%  =P

=D

Mattias kontaktade faktist mig igår, efter det där inlägget.
(Och jag fick faktist dåligt samvete.. =S Men jag tog inte bort något i alla fall...)
Han ifrågasatte lite.. Men men.

Får väl se om han kommer svara nu hädan efter.
Hoppas det.
Det känns ju så löjligt annars...

=]

Känner mig tom på ord idag..!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, eller hur jag ska skriva.
Men det är väl kanske för att jag skrev så långt igår. Fast, det här kanske också är långt..?

Kul i alla fall att veta att någon/några orkar läsa..! =P

Tycker om att få kommentarer, det är kul liksom..! =D
Så kommentera mera! ;P

=D

Åhh, mamma och pappa tjatar på att jag ska gå o duscha o lägga mig...! =S =P
Ska väl göra det snart... =P

Och Chicko skäller =P
*haha*
Det är väl någon hund på TV:n, eller något. =P
*Hahaha*
Pappa försöker prata i telefonen samtidigt, men det går nog inte så bra..! =P

Jao, imorrn ska jag till skolan igen. =)

Idrott o allt..! =D KUL!
Det var länge sen jag var med.. =/ Och kan inte ta ut mig imorrn heller, får ju inte för läkaren just nu. Men jag ska vara med lite, tror jag! Och testa mina nya gympadojjor! =D

=P

Sen hoppas man väl på att Maadde ska svara om det gick imorrn. Annars måste jag skynda mig och höra av mig till Sara. Hmm, det där blev lite stressigt..!

Hoppas att det blir en rolig helg i alla fall..! =)

Men har ju en massa läxor o skit, kom jag på! =S =O
* Måste jobba ifatt med matten, några sidor.
* Måste göra klart en engelska-grej, ska redovisas på måndag (tror jag i alla fall...).¨
* Plugga lite Biologi, prov på torsdag...

Ja, jag får försöka göra det där.. Måste ju =/

Nä! Nu måste jag sluta skriva om alla ointressanta saker och dra mig till duschen innan mamma får ett utbrott.. =P ^^

Väntar bara på att låtarna jag fick av Svec (stoffe) ska ladda klart..!
(- tack Stoffe! =D -)

 Anders Johansson - Turn around
 Michael Buble - Home
 Linkin Park - Step up

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback