Lite bättre idag i alla fall....

Hejsan

Pappa och jag var till st Eriks ögonsjukhus idag. Vi fick sitta i flera timmar och vänta..!
Det var inte direkt kul...! :S

Men sen kom vi in.
Läkaren var ju inte den bästa. Han sa nästan ingenting! Han satt bara och skrev på sin dator i flera minuter.. :S :P
Jaja, jag fick i alla fall hjälp.. :P

Fick några ögondroppar som jag ska ta 8(!) gånger om dagen idag och imorgon, sen ska jag ta dem 4 gånger om dagen i ca 3 dagar.. :P

Linserna får jag inte använda på minst 2-3 veckor..! Så det blir glasögon, som sagt. :/ :P

Mina ögon är lite bättre idag i alla fall =D
 
Men min mamma trodde ju nästan inte på mig igår när jag sa att mina ögon var knasiga och gjorde ont. Hon trodde bara att jag inte ville till skolan.. :S Bara för att jag har ont, och är sjuk så ofta.

Om ens egen mamma inte ens tror på en, vad tror då alla andra?

:S

Jag ljuger i alla fall inte.
Men jag antar att jag förstår alla som tror det.

Jag tycker själv att det är jättekonstigt!
Jag menar, har jag typ en förbannelse över mig? Eller är det otur? Eller är det meningen att det ska vara så här? Är det bara slumpen?

Jag fattar inte.
Ingen annan jag vet är sjuk eller skadad så ofta som jag är..!

Jaja, jag hoppas bara att jag kan få bli frisk nångång! Och att det inte fortsätter såhär livet ut...!
Då vet jag inte om jag pallar det... :(

Sömn är väl viktigt, antar jag. Och jag behöver nog extremt mycket sömn. Vilket jag inte direkt får.
Jag måste börja skärpa mig lite. Det försöker jag verklgien göra.

Men jag har sovit jättemycket igår och idag i alla fall =D

Igår sov jag till typ kl.15.00 !!!
Vaknade typ vid kl.06.00, men sen tog jag en alvedon och somnade om...
På eftermiddagen somnade jag på sängen i några timmar, innan jag gick och la mig vid kl.22.00...

Inatt vaknade jag vid kl.02.00..
Jag drömde en mardröm.. :S Det var en äcklig gubbe som jagade mig i ett hus med en spruta.. =P (Lite kortfattat)

Imorse gick jag upp vid kl.06.30, för vi skulle till läkaren. Sen när vi kom hem igen, somnade jag på sängen igen... Sov typ från kl.16.00-19.30.... Så nu borde jag vara lite piggare i alla fall =P Men det är jag nog inte.. :S Har väl supermycket sömn att ta igen, antar jag.. =/

Jaja =P

Så måste man till skolan imorrn.. =S Med glasögon..!

Åhh! Någonting säger mig att det kommer bli jobbigt..! =/

*suck*

Men, det är väl bara att hålla ut.
Jag kan ju inte skita i skolan i 2 veckor bara för glasögonen... =/

Men nu ska jag nog spela lite på blip.. =P
Någon som vill möta mig? ;P Haha, om ni vågar? ;P

Ha det bra!
Kärlek♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback