Plugg hos Maadde...

Tjena tjena!

Idag var jag ju hos Maadde o pluggade. =P
Det gick bra!

Bortsett från att jag inte hade mina böcker med mig..
Kom på i morse att jag hade glömt dem i skolan.. =P

*Klant*

Så.. Jag pluggade med Maaddes böcker, och vi hjälpte varandra. =)
Jag har i alla fall lärt mig lite. =D

Så blir det genomgång och repetition imorrn på Biologin. =P
Så kan man allt ännu bättre sen!

=D

Kul att träffa Maadde!

=D

Det känns ganska bra just nu med alla läxor o sånt.
Det var skönt att vi flyttade boilogi-provet till nästa vecka..! =D

Det är bara matten nu, som jag ska slita med i helgen.. =/

Och imorrn ska vi tydligen skriva någon uppsats i svenska..
Vi vet inte ens om vad..! =/

Men det blir väl bra, förhoppningsvis!

=)

Om 1½ vecka är det lov! =D

Sen, veckan efter det, är jag ledig!
Då ska vi till Spanien på träningsläger!

=D

Jag längtar verkligen!

Träning, och festa..! ;D
Typ...

=D

Nu ska jag titta på Medium.

Men, ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback