Roligt med Maadde...

Hejsan, Hallå!

Läget då? ;P

Är glad just nu, har varit med Maadde heela helgen! =D
Blir alltid så glad när jag är med henne! =P

Underbart.

Blev lite sent på fredagen innan jag kom till henne. Men vi satt uppe..! =P
Sov halva dagen på lördagen, sen upp och baka..! =P

Asgoda Chokladbollar! =D ^^

Sen skulle Maadde på sin avslutning med 93:orna som hon tränat, så jag satt hemma hos henne och (det var meningen att jag skulle) jobba med Matte.. =P
Men det blev inte så supermycket gjort..! =S

*DUM DUM DUM som jag är!!!*

Men, jag tror att jag hänger med lite bättre nu i alla fall.. Men måste typ fråga ut läraren imorrn..
Åhh, jobbigt! =/

Jag måste verkligen börja skärpa mig!
Med allt!
Det är ju bara två veckor kvar också, sen är det lov..!

(Och sen Spanien..! *LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA*)

Men.. Helgen har varit helt OK! Trots att jag trodde det skulle sluta med att jag bara skulle sitta hemma hela tiden.. Men NO NO NO! =P

Det är så otroligt kul att jag och Maadde har börjat få så bra kontakt!
För det börjar vi verkligen få nu!

Vi är ganska lika, egentligen. Det har vi börjat märka.
Man tror inte att vi är det, men vi tänker nästan likadant ibland..! =P

Vi har alltid så kul tillsammans! Och vi behöver aldrig göra till oss för varandra. Vi snackar om allt. Verkligen allt. Och det känns så avslappnat, och skönt!

=D

Det är så det ska vara!

=P

Maadde, du är en så underbar tjej!
Det är så synd att vissa dömer dig, och tror att du är på ett sätt, fast du inte alls är sån..! =P
Det är ju dig man kan lita på, du som alltid ställer upp för en.
Så är det.

Fy för lögner.

LOVE LOVE LOVE

=D

Men nu ska jag dra och duscha, svettigt efter alla aktiviteter..! ;P *haha*
Eller hur? =P

Imorrn är det måndag. *Jippie* (verkligen)

Nej, men...
På söndagarna känns det alltid så tråkigt att tänka att det är skola dagen efter, men i veckan är det jättekul! =P Det är så konstigt, det där!

Men jag måste som sagt börja skärpa mig med allt sånt där i skolan.
Som matten! <-- (Oh, yes I do!)


=/

Jag är så dum.. Jag fattar inte hur jag tänker..! =P
*haha*
Jag vill ju få bra betyg, och är asorolig för att jag inte ska få det. Men ändå har jag så jädrans dålig diciplin att göra läxor/ jobba hemma och sånt.. =P =S

FY FY FY

=P

Men, ha det bra!
Kärlek♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback