Sånt är livet...

God dag (!), eller rättare sagt; God natt!

Blev lite deppig nu för en stund sen, när känslorna kom ifatt en. Tur att systra mi finns! ♥
Vad skulle jag göra utan henne? :)

Åhh, livet är underligt.

Hur ska det vara egentligen?

Jag hade så J*VLA kul igår! =D Så lycklig jag var, nyss.
Och så precis när man ska sova, så ser man sånt där. Usch! =S
Då försvinner lyckan, kan man ju säga.

Men, jag försöker förtränga. Och det känns mycket lättare inombords efter att Jennifer var här och pratade nyss..! =)

Känslor, känslor, känslor.

Varför har man känsor?
Men, hur skulle det annars vara..? Tråkigt. Men det skulle man ju inte fatta, för det skulle inte finnas något som var varken roligt eller tråkigt.

Usch vad hemskt! =O

Jag hade i alla fall jättekul igår, som sagt. ;D
Med Maadde, Calle och Vi(c/k)tor. =P

Jag säger bara;
Vattenpoker, med något som man inte alls kan kalla vatten =P *HAHA*
Inte för att det var så mycket poker heller, men men... ;P

Sen spelade vi lite pingis =P Kul!
Länge sen man spelade det. *Haha* tror det var då jag råkade "explodera" en pingisboll... ^^ =P

Kul kul kul; vi hade det! =D

Ska nog inte gå in på detaljer, för hur det skulle tolkas; det vet jag inte.

Nöje.

Sen var det ju melodifestivalen igår.

ÅHH! Carola vann! Fy Tusan!!! :@
J*vla H-vetes Sk*t!!!

Förstår ni hur glad jag är? *blink* ;D

Vem som helst kunde ju vunnit, förutom HON, eller han den där skådisen, Björn Källman, eller vad han hette... =S

Jaja, kan inte göra så mycket åt saken. Bara att acceptera.

=/

Var hos kusinerna idag också. =)
Beatrice fyllde 9 år. =P Sötisen! =D

=D

Men nu måste jag sova. Ska faktist upp imorrn. =P
Hur nu det ska gå?  =P

Haha

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback