Sömntuta....

God kväll ^^

Jag vaknade för inte så jättelänge sen. Jag har nog aldrig sovit så här sent på dagen! :P
Men, jag låg uppe väldigt länge inatt, så det är väl inte så konstigt...

Jag låg och snackade med Tobban på msn. :P
Myspys Tobban! Jag älskar att snacka med dig..! :D

Haha

Igår / inatt råkade jag ha sönder mitt tangentbord TVÅ gånger!!! :P Snacka om att jag var klantig!
Först råkade jag göra något så att punkt-tangenten lossnade..! :S :P Sen höll jag ner skift-tangenten så att den fastnade! :S :P
Jag fixade skift-tangenten inatt, och jag lyckades precis sätta tillbaka punkt-tangenten. :P Vilken tur för mig! :D

Jag är en riktig klumpeduns :P Hela tiden! :P Med vissa undantag... ;P

Jag förstår inte hur jag kan gör bort mig hela tiden, som jag gör.. :S Det är verkligen jobbigt.. Eller så är det bara jag som märker det, och hänger upp mig på det.. :S :P Jag är ju sån. Hänger upp mig på minsta lilla fel jag gör.. :( Det mår jag inte ens bra av, men ändå fortsätter jag...

Jag måste verkligen skaffa mig bättre självförtroende..!

Men hur ska jag göra det..?
Tobban, du hjälper mig med det. Faktist... Du är så otroligt snäll och gullig..! Jag älskar som sagt att snacka med dig. Det är något med dig som får mig att må bra. Din attityd, din personlighet och självklart din charm. ;D Du är en fin person. Både utsidan och insidan. =)

Bara inte nån misstolkar mig när de läser det här.. :S

Det brukar också hända ibland.. :( Jag är väl dålig på att få folk att fatta rätt... :S :P Eller... Ja, jag vet inte. Jag är ju rätt "djup". Eler hur man nu ska säga. Jag är en riktig grubblare. (Som nu till exempel ;P) Jag kan säga/skriva rätt "konstiga" saker.. Det är väl därför kanske som så många tycker jag är konstig :P :D *HAHA*

Nä, fy... :S

Vilka tankar jag har... :(

Jag vill ha folk att snacka med. Som man kan snacka om vad som helst med. Och vara hur som helst med. Vara sig själv...

Jaja...

Nu ska jag kolla på Andra Chansen (melodifestivalen). Måste jobba med Matte också.. :S Får väl göra det lite medan jag kollar på TV:n.
Är jag smart och skjuter upp arbetet till sista dagen, får jag väl skylla mig sjäv... :S :P

Juste, ni som undrar:
Jag kallar Tobbe för Tobban i stället nu, eftersom det var någon som trodde jag menade Tobi (Tobbe) i klassen.. :P Haha, komplicerat det där... ;P
Eller, så kallar jag Tobbe för Tobbe, och Tobi för Tobi... ;P

Skit samma..! :P

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback