Sova på dagen...

Hej hej.

Fredag idag. =P
Men vill faktist inte att det ska vara helg.. =P

Det är ganska kul i skolan just nu.
Och vi har inte så mycket läxor och prov just nu.

=) 

Åh, vad jag är trött! Och fryser!
Somnade lite på sängen när jag kom hem idag. =P
Jag brukar aldrig sova på dagen, men idag har jag gjort det.. =P

Kanske börjar bli sjuk..? :S

Känns som att det har varit natt och är en ny dag nu, tycker jag.. =P
Men jag har bara sovit bort hela dagen.. =P

Haha

Jag sitter och lyssnar på  S E B A S T I A N.  =D

Chicko ligger här på sängkanten... =P
På filten.. ;P

Är det något bra på TV idag?
Annars har vi några nya filmer att kolla på.. =)

=)

Jag är hungrig! :S :P
Har inte ätit något sen lunchen vid halv tolv-tiden...! Plus att man har sovigt..!

Nu ska jag försöka rensa lite mer, och bränna på cd-skivor.
Det kommer ta tid innan jag är klar med det där...!

Men men...

Jag skriver kanske mer senare


Ha det bra!

Kärlek


nathalie

Kommentarer
Postat av: Carolina!

Hoppas att du inte blir sjuk darls!

Postat av: Nattis

Nejj! Det hoppas jag med..! :/

2006-03-19 @ 22:03:32
URL: http://naathaliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback