Tänk positivt...

Hallå!

Idag får jag skärpa mig lite, känner jag.

Jag måste tänka positivt..!
Annars kommer jag väl deppa ihop helt... :S

Men idag mår jag faktist lite bättre.

Satt och tänkte lite på tåget, som vanligt.
Jag har ju känt mig så dålig, ful, ointressant (ja, en massa negativa saker)... :S
Men, jag kom fram till att jag inte alls är det! Egentligen är ingen det.. Alla har bara olika smak.

Men.. Betyder det då att jag är en sort som inte så många personer har i smak..? :S

Så hoppas jag verkligen inte att det är... :S

Men, jag tror det är många som dömer mig innan de lär känna mig. Många tror att jag är på ett sätt, när jag egentligen är helt annorlunda! Ge mig en chans!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra/vara ibland...

Jag är ju alldeles FÖR snäll.. Jag kan knappt bita tillbaka lite mot nån som är elak mot mig... :S Det måste jag ju verkligen börja göra... Jag blir ju bara nertryckt av det annars, och mår dåligt.. :(

Åh!

Varför finns det så lite Kärlek i den här världen?

Är det så svårt att visa kärlek...?

:/

Jaja, nu ska jag spela lite gitarr och sjunga :) ;P

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback