Happy Birthday to me.

Weeei. Nu är jag 18. Grattis till mig! Det känns inget speciellt, men 3 st har grattat mig i alla fall, så några har i alla fall kommit ihåg. VIlket gör att jag också kommer ihåg.

Ska snart börja fixa mig för att gå till skolan. Vi börjar klockan ett. Är trött, hungrig och har ont i ögonen. Bölden har i alla fall spruckit så det gör inte lika ont längre, men äckligt är det! Som fan.

Har ingen aning om vad som kommer hända idag. Om något ens kommer att hända. Kanske blir att jag bara sitter hemma hela dagen. Haha. Tragiskt. Nej men; så hoppas jag inte att det blir.

Skulle vilja dra ihop någon fest i helgen, här i lägenheten. Men det är lite sent att göra det nu. Folk är säkert redan uppbokade. Synd.

I'll just have to wait and see what happens with everything.



Kommentarer
Postat av: Saja

Grattis Nat! :)
Men vi ska ut på fredag, du har fortfarande inget val! Du ska få din present också, hoppas du kommer tycka om den. Får hålla tummarna. Ha en bra dag, ha kul i skolan. :)

Postat av: suss

vi kmr gärna på fest hos dig i helgen mwahah :D

2007-08-28 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback