ROFLMFAO

Rolling on the floor laughing my fuckin ass of.

Så känner jag just nu! HAHA! Herrgud. Hrm. Till saken? Ja. Kanske. Jag vet inte? Men i alla fall. Lögnare förblir väl alltid lögnare? Förmodligen. Tycker bara att det är så enormt roligt! Liksom. Barnsligt patetiskt och underbart roande på samma gång. Lovely, som Sara brukar säga. Haha, glad är jag i alla fall. Blir liksom bara full av skratt. Inte sårad, som förut. Nu tycker jag bara att det är skrattretande onödigt. Haha!

Sitter uppe för att jag är dum i huvet. Men ska gå och sova nu. Jag är förbannad på mig själv för att jag inte sover vid den här tiden. Men men. Får väl försöka släppa det så att jag inte får en jävla ångestattack nu när jag ändå ska gå och sova. Har ont i magen. Och vill inte till skolan imorrn! Inte alls! Jag har en massa att göra, ligger enormt mycket efter... usch.

Hjälp mig...?

Jag skulle uppskatta det oerhört.. Vill inte vara ensam hela dagarna. Att jag är ensam är faktiskt en stor anledning till att jag inte pallar med något just nu. Men imorgon ska Niclas komma! Wei! Sen är syrsan här. Hon sover över både inatt och imorrn natt. That's nice. Slipper jag prata med mig själv. Haha. Men det hjälpte inte så mycket med sömndelen just idag? Tror att det behövs en kille för sånt. >_< Hmf.

Och ja, jag vet att jag har börjat bli dålig på att skriva igen. Fy på mig. Men jag har kommit till ett ganska apatiskt läge. Jag är orkeslös, och bara sitter av tiden känns det som. Förutom ibland då jag rycks upp ur mönstret av vissa personer. Tack.

Jag har en längtan. En stor längtan. Kan inte riktigt definiera den. Men den är viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback