Att drömma sig bort...

Nu har jag suttit i timmar och pluggat, och borde kanske sova lite inför morgondagen. Ska trots allt vara i skolan kl.08.30... Vet inte riktigt hur det kommer gå med den saken, men man kan ju hoppas att det går. Jag är inte direkt bra på att komma upp på morgonen.

Blir att slita rejält under morgondagen med projektarbetet också. Nu tror jag i alla fall att jag har all grund klar, måste bara sätta ihop allt i en uppsats eller liknande... Iofs så är detta första inlämningen, och om det inte blir bra nu så har jag en månad till på mig att fixa till arbetet lite.

Jag kan bara hålla tummarna. Nu är jag helt slut i huvet kan jag lova.

Och självklart, Cattie, så måste jag ta och komma ner till Hurghada! Saknar dykningen som bara den! Och jag har redan pratat ett tag om att dra med Niclas in i det. Haha, han har inget val om jag får säga mitt. Dykning är underbart! Så fort jag har råd så kommer jag åka.

När jag tänker efter så är det precis ett år sedan som vi kom hem ifrån Egypten. Så jag har alltså haft mitt dykcert i ett år nu! Weiho. Har ju tyvärr inte dykt något mer under året...  Men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback